Vianočné prevapenie

02.12.2012 18:24

Niekto by na Vianoce vyrobil radšej vlastnoručne vyrobený darček.. Tento pokus sa na to ideálne hodí..Tento návod nieje môj ale stojí za to. xD Nech sa páči,pustime sa do roboty.. :-)

Pomôcky: Destilovaná voda,ornamenty(rôzne či uz vianočné alebo iné),glitre,dekorácie podľa potreby,sklenený pohár s viečkom,silné lepidlo(najvhodnejšia lepiaca pištoľ(,noviny alebo papier aby nebol bordel


1) Na viečko od skleneného pohára prilep ornamenty, ktoré si si vybrala.(Predtým vyskúšaj, či niesú príliš široké a prejdú do vnútra pohára!:D )
Ak sú ornamenty príliš malé v pomere k poháru, vyplň viečko, ja som ho vyplnila druhým menším viekom zo zavaraninového pohára.
 
Okolo nich možeš bielimi glitrami vytvoriť efekt zasneženej krajiny tak, že jednoduchu nanesieš lepidlo a posypeš glitrami.
 
2) Samotný pohár môžeš tiež vyzdobiť, ja som do horného rohu prilepila biele glitre s kamienkami na nechty:P
 
 
3) Do skleneného pohára nalej destilovanú vodu-Nelej až po okraj, počítaj s tým, že ornamenty zdvihnú hladinu vody.
 
4) Do vody nasyp glitre a postupne vodu premiešavaj aby si zistila optimálne množstvo glitrou, ak ich je viac, voda bude pôsobiť ako špinavá, nie ako zasnežená:P
 
 
5)Ako posledné uzatvor sklenený pohár s viečkom s ornamentami, pre istotu sekundovým lepidlom oblep okraje viečka a pohára aby voda nevytekala.
 
6) A máš hotovo:)
 

 

—————

Späť


Komentáre

Neboli nájdené žiadne príspevky.